vrijdag 26 oktober 2012

Winter In Blogland 5

En vandaag gaan we beginnen aan de hoekblokken. Allemaal kleine stitcheries dus zo klaar!! Lekker kopje koffie/thee zetten, lapjes zoeken, tekenen en borduren maar. Gebruik een kleine stiksteek en 2 draadjes borduurgaren voor een mooi resultaat. Of doen jullie het anders?? Laat mij (ons) dat dan weten, ik ben er razend nieuwsgierig naar. Hopelijk werkt de link deze keer wel goed. Ik snap niets van computers en heb vanmorgen deze eens ferm toegesproken. Zou het helpen??
Natuurlijk wilde ik graag naast een sneeuwman een klos verwerken.  In plaats van het stofje is het ook leuk grote steken met het garen te maken. Als ster heb ik een roestige gebruikt. Wil je die ook? Kosten : ster 0.75 + 0.50 verzendkosten. Maak 1,25 over op rek.nr 4604205 tnv BOBBIN ovv 'ster'. En mail: els@bobbin.nl je adres. Zo nu de link (vingers gekruist) blok5

En dan de uitslag! Tatatata: De 2 gratis patronen naar keuze gaan naar INGE (Chevremont)!
Marianne (Quiltjewel) Cisca, Lianne en Marijke krijgen 25 % korting op de patronen naar keuze!!
Fijne dag!

27 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hoi Els, je link werkt niet.

Groetjes
Ines

Bizzy Martine zei

Hoi Els,
Ik moet je teleurstellen.....het lukt weer niet....

Groetjes,
Martine

Els zei

en nu??

Mª JOSE zei

Querida amiga, en primer lugar muchisimas GRACIAS por compartir tus patrones con todas nosotras SON PRECIOSOS. Despues de darle muchas vueltas (pues no podia bajar el patron) al final lo he conseguido en esta direccion http://www.elliesquiltplace.com/WinterInBlogland-Block5E.pdf
Muchisimas gracias por tu comprension y todo tu trabajo, me gustan muchisimo. Besitos

Tineke zei

http://www.elliesquiltplace.com/WinterInBlogland-Block5E.pdf

dank voor het blok hierboven de goeie link ..het is het laatste deel van het adres wat in de balk staat:)

Tineke zei

http://www.elliesquiltplace.com/WinterInBlogland-Block5E.pdf

Anoniem zei

Bonjour,

Merci pour vos créations. Le lien de ce post ne fonctionne pas non plus chez moi.
Merci d'avance et à bientôt

Cline

Anoniem zei

Bedankt voor het leuke blokje!
Een heel fijn weekend, groetjes,
Jetta

Paqui zei


Muchas gracias por este trabajo tan bonito, y a Mª Jose por poner el enlace, porque yo tampoco podia descargarlo.

Anoniem zei

Helaas niet te downloaden.
Groetjes Hermien

quilting Jeannet zei

Ik zag het al aan de vele reacties...nee dus....

Yolanda Lapeira zei

A mi tampoco me funcionaba el enlace, muchas gracias a todas.
El bloque... precioso.
Besos desde Manresa

Wietskes Quilts zei

Misschien even net als de vorige week via Ellen doen?

groetjes

Wietske

Anoniem zei

Els,ik heb zonder problemen net je leuke blokje gedownload.
Dus gewoon klikken dames!
Iedereen succes met deze leuke Winterquilt.
gezellige dag,
groetjes,Truus uit Drenthe

Sylvia Reguero zei

Este bloque es muy bonito,pero yo tampoco puedo abrirlo....
Muchas gracias.

Anneke zei

bedankt Els.
vervelend dat de link niet gelijk werkt, maar als je het stuk voor http:// weghaalt, gaat het prima.
groetjes,

Digna zei

Hello and thanks for your design. But still have problems to download the pattern, even with the aternative link suggested.
Could yo please help me?
Thanks

Els zei

grr#@&*### en weer doet de link het slecht. Bij mij geen problemen, bij sommigen van jullie ook niet. De suggestie http weg te halen lukt niet: dit eigewijze #@$%# ding plakt het er zelf bij!!! HELLUP!!

Lida zei

Leuk patroontje en ben weg van die ster! Groetjes
Lida

Supergoof zei

Perfecte link Els!
Dankjewel voor het patroon!
:o)

inge zei

ben nu natuurlijk wel benieuwd welke Inge gewonnen is ;o)

Sylvie BG zei

Very cute ! Love it !
Thanks for sharing with us ! :-)

RakelVT zei

Yo tampoco puedo descargarlo.

raquelvegatorres@hotmail.com

L'Abrilene zei

Merci pour le modèle
Marie Françoise
South of France

Jytte R zei

Thank you for the 2 patterns. They are lovely.
They are both traced on fabric. So I am on my way.

Filencage zei

Merci pour le modèle, mais je n'arrive pas avec le lien. Il ne fonctionne pas chez moi. Paris, France

Daphne zei

Gracias, muchas gracias por este patron... aunque no he podido adelantar mucho, me siento muy contenta de pertenecer a este proyecto...

Besitos
Daphne